köpingsyran

 Igår var det första dagen på köpingsyran är avklarad. Mötte Madde och världens bästa Ida på stan! Drog och käka kebab och gick runt på stan där det var fullt med folk! Vädret var bara helt sjukt, nu är verkligen sommarn här alltså! Åkte hem där vi började göra oss i ordning. Linda kom även förbi sen körde pänsy oss till skytte där mamma och resten av gänget var! Grillade och spelade kubb. Sen blev det taxi in till stan där det var party, mötte även jonna och co, trevligt :) Vi gick ner på stan sen till karusellerna, det blev virvelvinden för oss. Men jag slog i huvudet så jag har typ världens bula :( Senare blev det är kika på Fakie, grymt grymt må jag säga! Blev väl inte direkt så mycket efteråt, så jag, Madde och Ida drog hem. 
 
Idag vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk, jävla karusell säger jag! Blev även sjukt glad över att det var rå fint väder ute!  Johanna kom förbi imorse på frukost, sedan så bar det iväg mot kolbäck för att lämna av Ida som skulle hem! Så tråkigt, synd att du inte kunde stanna längre baby! VI åkte hem till Johanna i munkens, sedan in till köping igen. Vi åkte verkligen överallt kändes det som. Först till hm, vero moda, stan, Linda, donken och Linda igen sedan skytte! mycket åkande alltså.  

Kom inte hem allt för länge sen, blev att duscha direkt nästan. Så nu är det bara att börja om på nytt och göra sig iordning :) blir nog förfest hos oss. Sedan bär det av till stan där vi kommer träffa resten av folket. Jag, Johanna och Madde ska leva på virvelvinden ikväll! Det ska bli kul att kötta Johanna när vi åkte runt runt! Det kommer bli en awesome kväll hoppas vi på : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0