Bad


Jag har verkligen inte orkat att uppdatera, inte bra sofie!

Förra helgen var awesome! Kryssning och crusning på samma helg, inte illa pinkat ;)
På söndan blev det att åka ner till runskär och fira farmor&farfar på deras 50årsdag i bröllopsdag :) helt otroligt att man kan vara tillsammans så länge! Det är som att jag ska gifta mig nu och vara lika gammal sen som farmor om 50 år, och hon är inte ens 70 än! sick!

Denna vecka har bestått av skola, plugg och häng med bästa Sebbe och Drita!
har blivit film tittande, matlagning, videoinspelning ;) och massa annat knas ;D sjukt hur roligt vi har tillsammans, det enda vi gör är att skratta hela dagarna!
Igår (fredag) gick jag och mötte Drita vid David där vi började städa ;)  efter ett tag kom Sebbe också. Vi gick hem till mig där jag duschade och packade väskan för att gå vidare hem till Drita. Jag började göra mig i ordning där innan jag skulle till Maria :) Där hemma blev det mat, tårta och massa annat gott! Grymt roligt att alla kunde vara tillsammans igen. Det var sjukt hur mycket vi skrattade! sånt gillat jag!

Nu blir det frukost och sedan ett varmt bad för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0