angel in the night

Idrottsdag i skolan, men det blev att gå istället. Jag är redan sjuk så jag tänker inte cykla flera mil, springa och simma ;P skulle även ha 5-kamp på eftermiddan, men när vi väl börjar så säger dom att vi inte ska ha det för att det var för blött i gräset! YEEEY, väntat i 2,5 timma. skit kul att dom inte kunde säga något tidigare. awesome!
kom hem och tvättade, alltid skönt med nya kläder :) Var även till körskolan och gick på handledarkursen. Det är sjukt att jag ska börja med mitt körkort :o  det kändes som att det var igår jag sa att jag skulle få vänta två år till innan jag skulle börja med mitt körkort. nu är det liksom bara 5 månader kvar tills jag är 18! helt otroligt vad fort tiden går. ska bli så skönt att börja med körkortet, det är nu det gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0