tisdag

Jag är trött, seg och allt man nu kan vara! Hade prov idag vilket gick åt skogen tror jag, hoppas att båsse är snäll mot mig :-)  Var även någon mässa också till massor av olika högskolor. Jag, Maria och Rebecca gick runt och kikade och fick med oss massor med häften av dess olika slag, fast egentligen var vi ute efter alla dessa goda karameller som de bjöd på! haha. Maria var en riktig höjdare på det där, hon smög in bland folket och tog en näve med massor av karameller, sjukt vad vi skrattade! Det skulle vara skridskor på gymnastiken idag, men jag och rebecca gick upp och pumpade på gymmet dom har! Det blev mest dans och sång istället för att träna.

i fredags så åkte jag, linda, tobbe, henrik och joel till västerås för att kika på Fakie och CV! riktigt bra var det vill jag lova, som alltid :)
i lördags hade jag och johanna bastukväll i munkens, promenad genom kårsta, käk, massage och film hann vi med denna kväll! Igår blev det gympa med slämpiz och finnen, när jag kom hem var jag helt slut i kroppen!

Ikväll väntas bio med världens bästa vän och syster! :-) vi ska se i taket lyser stjärnorna, hoppas att det är en bra film :)
jag och slämpiz ska på pilates innan, så jag kommer väl somna när jag väl är på bio;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0