tisdag

jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men ibland känner man bara att man inte har något vettigt att skriva. Men jag ska få försöka att ändra mig ;) I helgen har det hänt ganska mycket. På lördagen blev det kalas hos min kusin som fyllde hela 7 år :)  Efter det blev det hem och nästan precis börja laga mat för att det blev tjejkväll hos mig :) Det var tur att Rebecca hjälpte mig ;-) Det blev melodifestivalen och massa prat! jättekul verkligen ;) I söndags drog jag och mor till Västerås för att köpa Nintendo Wii, hon och danne blev helt galna i det spelet. Eftersom att min kusin fick det i present. Så hem åkte vi och vi satte igång att spela, det är helt sjukt vad roligt man kan ha åt ett spel. Träningsvärk fick man också på köpet. Jag hann även med att baka lite också :) Igår var jag hemma från skolan, jag mådde ingevidare. Så det var skönt att bara vara hemma och slappa. Idag blev det skola igen, fick reda på att jag klarade geografiprovet! Thanks Bosse! :D Jag hann precis hem då mamma och Madde är på väg ut och ska åka iväg till jysk och handla lite! Så jag hängde med, vi köpte massor med nya grejer hem! :) Jag och Madde hann även gå på stan och köpa present och annat tjaffs. Vi åkte hem och satte igång med att baka marängtårta ( eftersom att Madde blir hela 20 år imorgon ) tårtan gick åt helvete rent ut sagt. Så mamma får göra den imorgon istället. Madde sydde även om min klänning till en kjol. Klänningen var endå förstor så det gjorde ingenting :)  Ikväll väntas den rätte för rosing och desperate housewives!


Jag saknar även min Rickard väldigt mycket.


Min nya kjol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0