monday

Skolan idag då, jag finner inga ord! Jag hade ont i magen när jag kom hem av allt skrattande. Helt otroligt!
Jag och mami åkte och hämtade upp syster och pänsy på flygplatsen i Västerås. Jag blev så nervös över hur det kommer gå för mig och flyga när vi ska till berlin. De pratade hela vägen hem om hur de har haft det och vad de har gjort osv. Jag säger bara att snart är det min tur att åka till London ;) direkt när ví kom hem packade vi upp hennes väska, och jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket kläder någon har shoppat på bara några dar. Hennes skor, jag är kär! (jag kommer låna dom av henne ;)) jag kan ju berätta att min syster är besatt av skor, så hon kom hem med 5 nya par :)  sick! Vi var inte hemma så länge då det bar iväg mot skogsängsgatan och hämtade upp pänsy då vi bar oss iväg mot gympan! Jag och madde som förövrigt alltid är vita syns det väldigt bra på om vi jobbar på hårt och blir röda! Vi pusta och stöna och allt vad man nu gjorde. Hanna, jo hon bara gled in där och det verkade som att hon inte ens tyckte att det var jobbigt alls. Efter gympan åkte vi med Micran till johannesdalskogen och gick 3 km! starkt gjort tjejer! Vi har börjat med ett nytt schema nu som vi ska följa, så jag säger bara beach 09 here we come! Om vi fuskar eller något liknande, då gäller det att dricka 1 liter bearnaisesås. Jag mår väldigt illa bara jag tänker på det, jag ska aldrig fuska!!

Kommentarer
Postat av: syster

HAHA , jag är shoaholic ! :D

2009-03-31 @ 22:00:15
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0