London baby!

Nu har min syster och pänsy precis åkt till Västerås där de flyger till London! Jag är så avis, ta med mig! Jag skulle göra vad somhelst för att slippa den här staden just nu.

Jag har varit väldigt off den senaste veckan, jag har legat hemma med världens feber och förkylning. Så jag kom tillbaka till skolan idag, mamma ville att jag skulle stanna hemma! men jag var tvungen att vara där, jag vill inte missa mer i skolan. Så nu gäller det att ta igen allt man har missat när jag har varit hemma.

Jag och mamma var och handlade, de åkte till stugan idag så jag är home alone this weekend, men jag har tur att min älskling kommer, så att jag inte blir helt ensam :-) Jag har även hjälpt syster min att färga hennes hår, jag är grym!

Jag saknar även min bästa vän Linda Wessén!
Så tråkigt att det blir såhär, men jag vill ha ändringar på det. Jag vill kunna hänga med dig, käka chirre och glo O.C! precis som old times. Det var tok för länge sedan vi hittade på någonting, jag saknar det!

Min älskling är på The Hives ikväll, jag är lite avis på honom att jag inte kunde hånka! Men han lovade att ringa och spela in lite, så jag kommer inte vara allt för ledsen imorgon när han kommer ;-)

Kommentarer
Postat av: <3

Älskar dig! <3 <3 <3

2009-03-26 @ 23:31:53
Postat av: Linda Wessén

det där väntade jag bara på att få läsa, jag saknar dig med men jag har ju talat om för dig att det bara är att du hör av dg men jag får fortfarande inget samtal ifrån dig. puss<3

2009-03-27 @ 13:14:45
URL: http://lindawessen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0