=)

skön skoldag. städade ur skåpen, så jag blev 100 kr rikare! jag är grymt fattig just nu, har bara slösat på kläder och massa onödiga saker. skärpning Sofie! men det var drygt att gå runt och släpa på allt. 4 dagar kvar i skolan, sen ska jag ha mitt efterlängtade sommarlov! jag ska njuta verenda sekund av det. Helgen består av party eller vattendraget. Nästa helg är det midsommar och veckan/helgen är det P&L. Fatta, det är 14 dagar kvar tills det börjar! Det är sjukt. Förstå att det redan är Juni!! halva året har gått, helt sjukt vad fort alltså. Känns som att jag precis har börjat 7an nästa. Fatta att nästa år tar jag studenten, jag liksom?:D och det är inte så långt kvar tills jag fyller 18! =)

Kommentarer
Postat av: maddie

men shiiiiiit, uppdatering tack !!!!!

2009-07-08 @ 18:51:40
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0