uppdatering!

 know! jag har varit grymt dålig på att uppdatera, men ibland orkar man inte skriva :D 


det har hänt grymt mycket det senaste tiden. Sommarlovet har även börjat och vi har haft både fint och dåligt väder. som den här veckan. Avslutningen blev det party! och helgen därefter var det midsommar, vilket firades ute på runskär med mina babes! det var en grymt rolig och sjuk kväll. Emma och Johanna kan ju lyckas med allt nästan ;) haha!
Jag har även varit på  P&L med mina homies, fyfan vad roligt vi hade! Den veckan skulle jag kunna skriva en hel uppsats om, men ni som var där vet hur grymt vi hade det. Världens bästa väder också, jag blev röd som en kräfta! Alla underbara grannar och allt annat folk, hur trevligt somhelst! ni gjorde verkligen veckan hurbra somhelst! ska även lägga in lite bilder också så ni får se ;) efterdet har det blivit mer party och jag har umgåts mycket med syster och emma, you rock my world! Powermeet var förra helgen och det började hemma hos oss med lite folk, alltid lika trevligt :)  även Mattias och hans kompis joinade oss :)  Har även hunnit med att jobba 1,5 vecka. så lite cash rullar in iaf ;)  och nästa vecka ska jag vara hundvakt så det blir ännu mer, men jag klagar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0