stand by me

Gårdagen var det tänkt att jag inte skulle göra någonting. Jag var helt slut efter en veckas jobb! Men min kära bror ringer och säger att jag ska åka hem till stoffe och lämna Wii och dricka vin. Självklart är man ju en snäll syster och lämnar det. Jag hoppar in i duschen och gjorde mig i ordning för att cykla dit. När jag kom dit var det full rulle med guitar hero. Men det blev Wii hela kvällen sen;) jag är bara för jävla aweome! fick in 7 strike på rad, ojoj. De var inte glada på mig kan jag ju lova : )  Efter att ha spelat och druckit vin ett tag kommer även Petra över. Då blev det ännu mer spel, vin och massa annan alkohol. trevligt tycker jag :)   De bestämde även att de skulle ut på krogen och de skulle ha med mig. Jag är på somfan och hänger med. Gick till brorsans och syrrans och tog några glas. Men det var inte deras "grej" att vara där, folket som var där var ju bara 18 nästan. Så vi gick till hantis istället. Inte alls mycket folk, men det var livemusik och vi hade det grymt roligt! Fullare blev vi och mer skrattade vi. Efter det stängde drog Jimmy och Petra hem. Jag, Stoffe och Kim drog och köpte kebab och gick hem för att spela mer Wii, men alla 3 var för trötta och vi somnade. Jag kom hem för ett tag sen, tänkte att jag skulle ta ett varmt bad. Vädret är ju inte okej. Ikväll blir det även förfest igen med grabbarna, Maddes kompisar kommer ju från Skinnsberg och Sabina kanske kommer hit. Så då blev vi bjuda hem till Stoffe :)  Kommer nog bli en trevlig kväll igen!

Kommentarer
Postat av: elma

du är en snygg tjej!

2009-07-12 @ 14:32:23
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0