KAAAAAAAAAAARVA

Idag kom man hem efter att ha vart i Munkens i 4 dagar! Helgen bestod av party och massvis med jäsning!
I lördags hade både Johanna och Sosso 20 respektive 18 års party! Kvällen slutade med att det spårade  somfan och jag och Ida badade. Grymt rolig kväll med världens bästa människor och god alkohol! Dagen efter mådde man ju självklart som man förtjäna, eftersom att jag, Madde och Ida sov kvar i munkens så beställde vi alla kebab och och jäste satan hela dagen. På kvällen blev det att åka in till köping och hyra film och köpa massor med godis ;) kan ju säga att vi rullade nästan fram efter allt vi stoppade i oss. Men är det en jäsar dag då är det tillåtet att fetta!  Igår blev det ännu mer jäsning, jag och Sosso var själva i Munkens medans de andra kvinnorna jobbade. Vi chilla, kika film, sov , städade, käka och jäste ännu mer. Efteråt kom både Madde och Johanna hem, så det blev chill och vi basta. helt underbart!
Idag blev det att åka hem ganska tidigt från Munkens, eftersom att Madde skulle jobba och de andra skulle åka till Lysekil. Jag kom hem och gjorde inte mycket, var bara att duscha och sen kila iväg till körskolan. Efter det så hämtade Danne upp mig och vi åkte iväg för att övningköra. Det går bara bättre och bättre för varje gång, Danne är helt imponerad över att jag kan lära mig så snabbt ;) Så imorgon blir det att köra ännu mera ;->


Lite bilder från i lördags! =)











Dagen efter var man tvungen att städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0