LOV

Sista skoldagen innan lovet. Lämnade in allting och gjorde klart! Hann även lämna in valblanketten också! finally! Fick sluta 12.15 eftersom att våran engelska lärare inte var i skolan och jag var klar med uppgifterna så då var det bara att gå hem! Jag älskar att ha lov, it's awesome! Jag måste även börja packa också, men jag känner att jag verkligen inte orkar. Det kommer bli att jag gör klart allting ikväll i sista stunden. För imorgon bitti klockan åtta åker bilen mot Lofsdalen! VI får även se om jag och Linda åker till örebro och kollar på Fakie. Linda måste jobba, men hoppas på att någon kan byta med henne ;) Som sagt jag åker till Lofsdalen på lovet, vilket betyder att jag inte kommer kunna ha internet på en hel vecka! herregud, hur ska jag klara mig? ;P men tur är att jag har med mig min säsong av One Tree hill ;-)
Nu väntas en liten tupplur, sen blir det att åka iväg med mamma och fixa allting tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0