TATTARE!

Jag blir så sjukt förbannad på människor som ska ta andras grejer. Jag lämnade ifrån mig min cykel i någon timma bara, när jag skulle ta den så var den borta! Något sär har tagit min nya och fina cykel. Jävla idioter säger jag bara. Den personen som tog den borde helt seriöst dö eller något liknande!
Mamma ringde och polisanmälde det idag och ringde försäkringskassan och allt möjligt. Tur som jag har så får jag en ny cykel, vilket jag behöver också. Cykeln är ju nästan mitt liv (; haha.

Rätt lugn dag har det varit annars, kom hem vid halv 4 från Drita. Var helt slut i kroppen, så det blev att hoppa in i duschen och sedan sova ett tag. Danne ringde och väckte mig vid kvart i 7, så då åkte vi ut och övningkörde. Det går bara bättre och bättre, jag är helnöjd! (: Hämtade mamma på jobbet som slutade vid 8, åkte och handla sen hem. Mamma gjorde även en smörgåstårta som hon ska ha med till jobbet imorgon, så hon gjorde även en så vi kunde äta lite ikväll ;) det var helt otroligt vad gott det var, jag älskar mammas smörgåstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0