mayhem

Idag har det varit en riktigt chill dag ^^ gjorde inte allt för mycket under dagen. Sabina kom hit från Kungsör och hängde med mig :) det var tok för länge sedan! Vi gjorde tacogratäng medans vi satt på one tree hill ;)  fick även plats med lite chockladpudding också ;-)  hon gick nyss så nu blev jag ensam igen. Inse att det inte är långt kvar tills skolan börjar om 17 dagar :o helt sinnes sjukt! Jag vill inte börja, jag vill att sommarlovet ska vara längre. Men jag har bara saker att se fram emot nu, tänk att jag ska börja sista året på gymnasiet nu. Helt otroligt hur fort det har gått. Känns som att jag slutade på scheele igår! Det här året kommer nog bli helt awesome.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0