knock you down

Idag har jag städat ur hela mitt rum! Rensade hela min garderob och kastade massor av kläder. Så nu är det bara att inhandla massor med nytt :) Jag gick även igenom mina lådor som jag har massor av saker i, jag hittade helt sjuka saker. Grejer från när jag gick på Scheele, gamla böcker, massor av kort, kärleksbrev från när jag var ihop med Christian HAHA! Jag satt verkligen och garva när jag läste allt. Det är kul att spara sånt där, läste även mina gamla dagböcker. ha ha, herregud alltså! Men nu är rummer på topp och det är superfint! Bra jobbat Sofie! Vet inte riktigt vad som händer idag, får väl se om jag umgås med Drita ikväll :) Förresten så hade jag körlektion igår, det gick hur bra somhelst :)  Känns som att jag kommer klara det här ganska snabbt. Hann även att övningköra lite grann med Danne på kvällen, körde ner till Willys och därifrån och sedan körde vi runt lite överallt i stan. Blev ingen lång vända :) 

Min klädhög på sängen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0