right round

Vaknade typ nyss, jag är super trött! Vädret är inte alls lika mysigt idag som igår :( Jag ska strax äta frukost sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Tänkte att jag skulle kila iväg till Farmor och Farfar ett tag :)  det var ett tag sen! Efter det blir det nog att vara med Drita, somsagt vädret är inte det bästa så vi får väl se vad man kan hitta på.

Igår var jag med Linda, vi gick och käka på Greken, sjukt gott! Efteråt blev det att gå hem till henne och färga henns hår.
Åkte hem sen då min mamma hämtade upp mig för att åka och handla. Annars gjorde jag inte alls mycket, kolla bara på Andra Avenyn. Madde kom hem rätt så sent så jag kunde inte hänga med henne heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0