resfeber

Gårdagen ägde! party hos självaste Rebunk. Massor med folk och alkohol ;) det var najs vill jag lova!

Vaknade vid 9 av världens huvudvärk och magont, jag går upp och tar en alvedo och ett varmt bad. Jag mådde fortfarande dåligt, men framåt middagen så blev det lite bättre. Jag skrev en ta-med-lista, eftersom att våran klass drar till berlin inatt, våran buss går 03.00 så det gäller att ha med allting! Jag drog förbi Rebecca idag, pratade om gårdagen och chilla! Jag kom hem och började tvätta och jag blev klar förns nu! Så nu är min stora feta väska full med kläder och massa annat! Jag som aldrig har varit utomlands eller flygit är extra nervös. Jag mår nästan dåligt, jag är så sjukt rädd! Har haft jätte ont i magen hela dagen. Men jag hoppas att det kommer gå bra. Jag har köpt massor med tuggummin, så jag ska nog klara mig ;) Tur att jag sitter bredvid Rebecca och Gramoz så jag har någon att hålla i handen om det blir läskigt ;)

Så nu mina vänner, vi hörs om 5 dagar när jag är hemma igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0