Jag älskar't!

Helt underbar morgon! Har hunnit sova 11 timmar inatt, jag mår som bäst nu! Gled ut på balkongen och käka frukost i solskenet, så himla skönt. Gårdagen var det påskafton, jag och systra åkte upp till mamma och resten i Hästnäs för frukost :) mys! Sedan blev det promenad i det fina vädret och vi hann även sola nära vi kom tillbaka. Jag är helt röd, så nu hoppas man på färg. Jag och syster åkte vidare ner till malmön där min farbror och faster hade kalas samt påskmiddag. Var så himla kul att träffa alla andra som också var där :) vid halv åtta åkte jag och madde hem, eftersom vi hade tänkt att vara med pänsy! men somsagt, det blev inget med det! Våran bror ringer istället och vill att vi ska festa med han och hans polare. Så de kom och hämtade oss och vi åkte vidare till Stoffe, där blev det mycket skratt kan jag lova! Dom vidare på krogen, jag och madde gick hem! 





 
                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0