happines

ojoj, hänt mycket sen i helgen. I söndags tog jag och finnen en lång bike tur, snacka om att jag hade ont i röven efteråt! Vi cykla hem till pänsy och där blev det studsmatta. Johanna blev som ett barn på julafton. Hon låg raklång och ville att jag skulle hoppa så hon flög upp i luften. Snacka om att jag fick ännu mer ondare av allt hoppande! Efteråt blev det att grilla på malmön med mina kära vänner, madde, johanna och åke! kött fifan!  i måndags blev det träning, jävlar i mig! Jag, Johanna, Hanna och Simona drog upp till johannesdalsskogen och sprang/gick 5 km! jag dog nästan! Efter blev det att gå ända till ullvibackar, dom går fort somfan, och jag låg efter ha ha. Jag var helt död när jag kom hem. Sen på kvällen följde jag med syrran som var ute och sprang, men jag tog cykeln! Igår blev det ut och springa med syster, vi var ute i 2 timmar! helt sjukt. Kan lova att det var riktigt skönt att vara ute och röra på sig. Men min träningsvärk idag är inte lika mysig. Jag har ont i mina benhinnor och i min stjärt! idag är det då onsdag, skola för min del. Började klockan 10 så det var skönt! Hann hem i 5 min innan jag och syrran drog och var med Drita och alla :) Vi rökte vattenpipa och hade det trevligt. Jag blev även sjukt happy när Anna ringer och berättar att hon och Fia kommer hit till köping! Fia fick körkort idag, så ett jätte stort Grattis! :D Så Anna, Fia och deras kompis Ida kommer och hämtar upp mig, sen kör vi och hämtar Rebecca! Herregud, jag saknar oss så mycket. Det blir bara  massa tokigheter när vi är tillsammans, snacka om att jag har ont i magen av allt skratt. Det har jag saknat. Vi åkte förbi Mcdonalds och tog en fika, hann prata om det vi har missat! Jag har inte träffat Fia på nästan ett år, sen vi slutade i Västerås! Men Anna har jag hunnit att träffa! Det var så kul att vi kunde vara tillsammans igen, och fler gånger lär det bli!  Nu blir det ett varmt bad, sen väntar en stor skön säng på mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0