-------------

Efter skolan blev det att åka hem och där städade jag mitt rum! Det behövdes verkligen kan jag lova. Min kära bror kom förbi! Jag fick reda på att de ska åka på kryssning, att madde och jag inte fick följa med. Jag blev arg,men då sa mamma att hon hade bokat åt mig och madde också :D så jag blev glad igen! Men de sa att jag fick följa med på ett villkor, det var att jag ska sjunga karaoke haha. Så Jimmy skrev ett kontrakt och jag fick skriva under, så nu måste jag sjunga. Jag har gjort det förr så det ska väl inte bli några problem ;) så den 15 maj drar vi. Jag längtar grymt mycket. Mamma och jag körde ner honom till cheapy där han mötte stoffe, sedan åkte jag och mamma för att handla. Efter det åkte vi ner till dannes jobb där vi bytte däck på både volvon och maddes bil. Jag är riktigt grym på att byta däck ;) kanske finns en riktig bilkvinna inom mig, vad vet jag? Nu väntas mat, blir köttbullar och potatismos! mums.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0